3 Haziran 2010 Perşembe



yüklenmiş yağacak kotkmazsa yağacak
karanlık ne kadar sürebilir kendini
parçalışimşekdemiryağmur bulutu olan biri
bi puf bulut gibi bu iki arada o öyle
sis bulutu gibi öle değerek öyle değmeyerek değiyorum ki kendimizden geçiyoruz

kanadı olan bulut mu olur
oluyor yavaş yavaş çıkıyor o öğneli tüyler
uçabilrken de uçuyor
uçmanın bir sonraki hali diyorum ona
2 gece önce gördüm seni
taş kaldırımın üstünde taş gibi durabilmen için
dokunmadım sana
nefesimi tuttum öyle geçtim
uzunca geçtim içinden
meraktan odalı canon sesler ve
kuytuda ayaklarıma bakarak yürüdüm
acaba ne bilmek istiyordun
isminde gök var senin unuttun mu

o taşları sen çoktan kaldırdın
altında yine taşlar var
uydurdular onları
bizi uyuturken anlattılar
masal mış

aramıza çizili tebeşir çizginin bu tarafı var
ama o tarafından hiç mektup yazmıyorsun
o zaman telgraf çek
hem gezerek gelir istasyonlardan bulutlara çıkar
diğer bulutlardada durmak lazım
susmuş kelimeleri dolaştırmak lazım
sonra telleri gezerken kuşları gıdıklarsın
oradan mavi bir hızla düşersin üstüme
olan biteni bitemeyeni anlatırsın
90lar güdümlü internet hareketi sona erdi mi
taçlık sıralarında kaynaşma görüldü mü
dostluklar bulundu mu
meydanlara oturdular mı
umutlar kuruldu mu
ellerinde isimleri var mıydı
kağıtlara özensiz yazılmış
biz bu curcunada kaybolduk mu
kağıtlara özensiz yazılmış
ne biliyim bak uydurmadan 
böle ölünce
böle olunca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder